Mikor randiztál utoljára?

FiftiFifti

FiftiFifti

A bloggerről

2014. szeptember 14. - FiftiFiftiBlog

12323.jpgTárskereső coach?! Mi is ez az egész tulajdonképpen?

A küldetésem, röviden összefoglalva a következő: rengeteg segítséget, reményt és erőt adni Neked, mint társkeresőnek ahhoz, hogy elindulj, megkeresd és megtaláld a társadat, ahelyett, hogy azon keseregnél, hogy talán örökre egyedül maradsz. 

 

Nem én indulok el az úton.

Nem én keresem meg a társadat.

Nem én találom meg neked a leendő párodat.

Ez mind a Te feladatod.

De gondoskodom arról, hogy az útnak kellő lelki munícióval indulj neki, ne csüggedj el, ne hagyd abba, és ne add fel. Erőt adok ahhoz, hogy végigjárd az utat, egészen addig, amíg meg nem találod Őt.

Megmutatom Neked, hogy hogyan készülj fel, turbózd fel az önbizalmadat és az önismeretedet, mutatok neked társkereső helyeket és helyszíneket, szempontokat adok a kereséshez és több ezer társkereső tapasztalatát leszűrve javaslatokat adok arra, hogy hogyan randizz és hogyan ne szúrd el a dolgot.

Magamról annyit, hogy life coach és tréner vagyok és ezt a szemléletet viszem be a társkeresők segítésébe. A Szabad Vagyok Program eredetileg hobbinak indult. Aztán kinőtte magát, és a rengeteg kedves e-mail, sikertörténet és mosolygó páros fotónak köszönhetően egy csodálatos küldetéssé vált, amely minden nap engem is energiával és örömmel tölt el.

Jelenleg rendszeresen szervezek társkeresőknek tanfolyamokat, önismereti tréningeket és táborokat, írtam egy könyvet Ezért vagy még egyedül címmel, illetve randikat szervezek FiftiFifti Randi címmel, hogy az elmélet mellé gyakorlat is társuljon.

Szakmai hátterem bővebben:

Diplomák: angol – tanár (Debreceni Egyetem), társadalmi nemek tudománya (Central European University)
Képzések (időrendben): Kortárssegítő Képzés (Debreceni Egyetem), Williams Életkészségek Tréning, Identity önismereti játékvezetői tréning, Effective Team Building képzés (Dánia) Akkreditált life coach képzés (Budapest), Practicing Coaching képzés (Hollandia)Matchmaking Bootcamp (New York)
Tapasztalat: A Szabad Vagyok Program elmúlt öt éve, Társkereső Műhelyek, Társkereső Tréningek, Színezd Újra! nyári önismereti tábor Görögországban, száz órányi coaching, több ezer órányi beszélgetés és levelezés társkeresőkkel
Tagság: Magyar Coaching-Pszichológiai Egyesület
Itt találkozhattál velem: TV2 Élet Újra, Mokka, Joy, Morning Show, stb.

A bejegyzés trackback címe:

https://fiftififti.blog.hu/api/trackback/id/tr186696221
süti beállítások módosítása